poniedziałek, lutego 29, 2016

Dwaj ulubieńcy do pielęgnacji .

Witajcie, dziś chcę Wam przedstawić produkty, które ostatnio stosuję w swojej pielęgnacji. Trochę zmieniły one stan mojej cery. Moja skóra twarzy ostatnio zmieniła się trochę, oczywiście walczę z nią dalej. Mianowicie mam na myśli Aktywny krem eliminujący niedoskonałości od Iwostin oraz oliwkowa woda tonizująca z witaminą C od Ziaji. Są to produkty, które znajdziemy na półkach w naszych drogeriach, kosztują niewiele, bo około 10 złotych.


Może zacznę od kremu,  znajduje się w białej tubce o pojemności 30 ml. Bardzo ładnie pachnie, nie tworzy tłustej warstwy na twarzy.  Produkt jest wydajny, posiadam go już ponad miesiąc, a dalej go używam. Nie trzeba dużo kremu by nałożyć go na twarz. Nie wysusza skóry, zostawia matowy efekt.
Co najważniejsze działa, zaskórniki na mojej buzi stały się mniej widoczne. Niedoskonałości nie pojawiają się tak często. Oczywiście coś się pojawia, ale już nie w takich ilościach. Skóra jest delikatnie rozjaśniona, oczyszczona. Kolejnym plusem jest to, że nadaje się pod makijaż. Bardzo fajnie się na nim trzyma podkład. 


Takim małym dopełnieniem do kremu jest woda oliwkowa z Ziaji. Bardzo lubię spryskiwać nią twarz po umyciu. Bardzo dobrze nawilża i koi skórę. Buzia nie jest spięta, wręcz przeciwnie czuję, że jest świeża. Ładnie pachnie, więc jest przyjemność używania. Skóra jest rozjaśniona, nawilżona .

Bardzo podoba mi się ten duet, lubię używać ich razem. Ale również osobno. Zarówno krem jak i wodę tonizującą polecam wszystkim, które szukają czegoś po czym będą zaskoczeni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz ! Czytając każdy dodany komentarz uśmiech pojawia mi się na ustach.