czwartek, kwietnia 18, 2013

Bell Perfect Matte Foundation

Bell Perfect Matte Foundation

Odcień: 01 Beige
Dostępność: Natura, Biedronka
Cena: 9,90 ( Biedronka ) , 15,90 (Natura)
Pojemność: 30 ml



Tubka zwykła, jak przeważnie przy wszystkich tego typu produktach.

Posiadam najjaśniejszy, gdyż jestem bardzo blada. Podkład nie ciemnieje na twarzy, wręcz stapia się do naszej cery. Nie wysusza, nie podkreśla wysuszonych skórek. Zapach bardzo przyjemny. Rozprowadza się bardzo dobrze. Lekki, trwały. Nadaje skórze efekt matowienia.  Wszystko pięknie ładnie, gdyby ni konsystencja. Ciągle mi się wylewa, więc muszę coś z tym zrobić. 



Wy też tak macie? 

Szczerze bardzo polecam !

20 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze żadnego podkładu z Bell :( pamiętam że kiedyś były strasznie ciemne, może w przyszłości jak będę miała okazję to się skuszę na jakiś :)) / w wolnej chwili zapraszam na wiosenne rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam już kilka podkładów z bell i byłam z nich zadowolona, ale tego akurat nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że bell ma taki podkład. Za taką cenę warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś kosmetyki bell nigdy mnie nie zachwycały, aż do korektora zakupionego w biedronce ;) bardzo niską ma cenę ;) muszę wypróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam tego podkładu. Jak paskudnie się wylewa!

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko ale masakrycznie się wylewa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie posiadam go, ale faktycznie nieciekawie z tą aplikacją...wszystko ubabrane :-/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli jutro pójdę do Biedronki to może się na niego skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  9. A ten aloes to tam rzeczywiście jest?:) Pytam bo mam uczulenie, a w większości kosmetyków to tylko napis aloe vera, a składnika 0,0001% ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam go w Biedronce, ale zdziwiło mnie to, że ma być matujący, a ma w sobie drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio miałam na niego ochotę:) szkoda, że się jednak nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że jeszcze jest w mojej Biedronce, przydałby mi się taki...;)

    Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też się wiecznie podkłady wylewają i potem mam wszystko upaćkane :<

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czaiłam się, czaiłam... Ale teraz chyba go wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja wcale nie używam podkładów itd. a od kiedy je odstawiłam to cera mi się znacznie poprawiła :) ale czasem jak czytam u kogoś jakieś super opinie to aż mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś zawsze bałam się podkładów Bell...w sumie może spróbuję, może się przekonam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ! Czytając każdy dodany komentarz uśmiech pojawia mi się na ustach.