sobota, stycznia 12, 2013

Ostatnio zrobiłam zakupy w Biedronce.
Oczywiście kosmetyczne.
Zobaczcie co się w niej pojawiło ;)



Skusiłam się na róż z Bell oraz lakier do paznokci
oczywiście waciki kosmetyczne i płyn micelarny.
Byłam ciekawa tego płynu, jest on pierwszy raz w mojej kosmetyczce.
Za jakiś czas ukaże się recenzja tych kosmetyków.
Bądźcie cierpliwi ;)

Od dawna polowałam też na kalendarz. 
Wybrałam również z Biedronki.
Cena 9,99 zł.
Na żywo ma piękniejszy kolor, jest bardziej turkusowy.

Ostatnio również mój listonosz przyniósł mi ciekawe próbki.

Kompozycje zapachowe.
Paradis.pl


Biała glinka firmy Kosmetycznaglinka.pl
Dziś ją wypróbuje, więc też wkrótce pojawi się post.

Odezwę się już niedługo ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz ! Czytając każdy dodany komentarz uśmiech pojawia mi się na ustach.