poniedziałek, listopada 03, 2014

Klasyczna ochrona ust od Nivea, pomadka ochronna.

Ochrona ust jest najważniejsza przede wszystkim jesienią i zimą, kiedy nasze usta narażone są na wiatry i obniżenie temperatury. Na rynku jest wiele produktów do pielęgnacji ust. Jak wiemy są w przeróżnych postaciach, od masełek po pomadki. Na pewno każda z Was ma swojego ulubieńca w tej kwestii. Dla mnie najlepszą ochronę zapewni mi klasyczna pomadka od Nivei. Znana jest na pewno dla każdej z Was. Zapraszam ;)


 Od producenta:
" Pomadka NIVEA Lip Care Classic zawiera nową, innowacyjną formułę z Hydraminą
i wyciągiem z pestek winogron zapewniającą ustom efekt doskonałego nawilżenia.
- doskonale chroni usta,
- zapobiega wysychaniu ust bez względu na pogodę,
- zapewnia im bogatą, odżywczą pielęgnację. 
EFEKT: bardziej miękkie i zdrowe usta na długo!"



Pomadka przy zakupie umieszczona jest w kartoniku z folią, więc mamy pewność, że nikt nam jej nie ruszał. Dostajemy produkt w sztyfcie z granatową zakrętką. Opakowanie jest bardzo solidne, nie zdarzyło mi się żeby mi pękło. Zakupimy ją za około 8 złotych. Dostępna jest ogólnie wszędzie, od drogerii po jakieś supermarkety.  Po przekręceniu wysuwa się biały sztyft, który po nałożeniu na usta daje bezbarwną ochronę. Możemy ją stosować pod inną szminkę, bądź błyszczyk. Albo po prostu solo, nadaję ona wtedy błyszczącą poświatę dla naszych ust. 

Pomadka nawilża usta, sprawiając, że stają się gładsze. Posiada przyjemny, delikatny zapach. Łagodzi podrażnienia. Nie uczula. Lubię ją stosować zwłaszcza zimą. Posiada konsystencję masełkową, więc jeżeli dostanie ona za dużo ciepła to się po prostu topi. Dlatego rzadko ją trzymam w kieszeni.  Jak dla mnie pomadka jest wydajna, nie trzeba na prawdę jakiejś grubej warstwy dla nawilżenia. 

Bardzo ją lubię, jeżeli potrzebuję nawilżenia sięgam po nią. A może Wy miałyście z nią styczność? Jak u Was wypadła?



6 komentarzy:

  1. Ja używam teraz balsamu z Flosleka i jestem z niego zadowolona ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Używamy pomadek na co dzień, szczególnie od jesieni do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za pomadkami nivea. Każda, którą miałam była taka sobie. Póki co moim hitem jest tisane;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na te pore roku takie klasyki sa niezastapione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji jej używać, za to bardzo lubię Alterrę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam pomadki ochronne i przyznam, że w każdej torebce mam jakąś ;) U mnie z pomadek Nivea najlepiej sprawdziła się pomadka dla mężczyzn Nivea man;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ! Czytając każdy dodany komentarz uśmiech pojawia mi się na ustach.