piątek, lipca 10, 2015

Limonkowy olejek do ciała, w sam raz na lato :)

Witajcie po długiej przerwie spowodowanej moim wyjazdem za granicę do pracy, nie mając dostępu do Internetu nie miałam kontaktu z Wami.. Ale już wracam do Was. Upalne lato na dworze, każdy wyjeżdża na urlop, bądź spędza go w domu. Są różne sposoby na to. Słońce pięknie opala nasze ciała, lecz nie zapominajmy o jego nawilżaniu. Ja znalazłam bardzo fajną opcję dla ciała.

Do nawilżania zawsze używałam balsamów, ta forma była dla mnie odpowiednia. Ale teraz na rynek powychodziło dużo olejków do ciała. Dla mnie jest to dobre, ponieważ balsam się wchłaniał i za chwilkę nie było go czuć. Ostatnio bardzo przydatnym kosmetykiem stał się dla mnie olejek do ciała w sprayu z firmy Marion.





Plastikowa butelka z atomizerem bardzo przypadła mi go gustu, gdyż nie muszę wylewać olejku na dłoń, tylko bezpośrednio spryskuję ciało. Pompka nie wycieka. Po rozpryśnięciu olejku na skórę unosi się piękny limonkowy zapach, jest on odpowiedni jak na tę porę roku. Uwielbiam w lecie takie owocowe zapachy. Produkt po rozsmarowaniu zostawia Nam skórę nawilżoną i gładką przez długi czas. Uczucie świeżego, delikatnego zapachu i dotyku utrzymuje się przez kilka godzin.


Jak dla mnie jest to bardzo odpowiednia forma, gdyż nie jestem cała „brudna” przy aplikacji. Nie pozostawia plam na ubraniach. Jestem z niego bardzo zadowolona ;) 



3 komentarze:

  1. Oj takie orzeźwienie na lato to jest to!
    Mam produkty z Mariona i lubię, i chyba się skuszę na to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi być naprawdę fajny, limonka to idealny zapach na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie mam przekonania ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ! Czytając każdy dodany komentarz uśmiech pojawia mi się na ustach.