piątek, września 11, 2015

Moja rutyna w dziale PIELĘGNACJA !

Moja skóra często robi mi psikusy. Odkąd pamiętam miałam jakoś problem z cerą. Z wiekiem mój problem się zmniejszył, choć teraz pozostały jeszcze jakieś niedoskonałości to i tak moja skóra nie jest w opłakanym stanie.



Dziś chcę Wam przedstawić kosmetyki, które stosuję do pielęgnacji twarzy. W ostatnim czasie starałam się znaleźć odpowiednie kosmetyki, a jak wiemy spełnić oczekiwania jest bardzo ciężko. Moja rutyna jest codzienna, staram się ją regularnie stosować, by uzyskać dobry efekt.


Może zacznę od przemywania twarzy, właśnie skończyłam kolejne opakowanie płynu micelarnego z Biedronki, BeBeauty. Dla mnie fajnie zmywa makijaż, nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze. Choć teraz znowu wróciłam do płynu z Garniera ( tego różowego) (nie ma go na zdjęciach). Bardzo go polubiłam, po jego użyciu czuję, że moja skóra jest oczyszczona. Daje uczucie świeżej , czystej buzi.

Kolejnym etapem jest nawilżanie. Na dzień stosuję Krem nawilżający do twarzy z Nivea,  bardzo fajnie sprawdzał się w letnie dni. Ma delikatną formułę, posiada SPF 20. Po jego użyciu mam wrażenie, że moje zaczerwienienia robią się bladsze. Zamiennie czasem na noc, czasem na dzień stosuje Effeclar Duo+ od La Roche Posay ,  bardzo długo podchodziłam do jego zakupu.  Zredukował moje niedoskonałości oraz zapobiega powstawaniu nowych. Sprawił, że moje czarne kropki na nosie, tzw. wągry, zaczęły być mniej widoczne. Na wieczór natomiast stosuje Krem niszcz pryszcz od Kosmetyki DLA. Bardzo fajny krem, łagodzi podrażnienia na skórze. Sprawia, że szybciej się goją.  Nie pozostawia tłustej warstwy. Szybko się wchłania.

Jaka jest reszta kosmetyków, które używam?
  • ·      Pasta  oczyszczająca liście manuka od Ziai. Pisałam o niej post, wtedy nie widziałam żadnych spektakularnych efektów. A teraz się to zmieniło, dzięki niej mniej niedoskonałości się pojawia.  Moje wągry stają się mniej widoczne, a z złuszczaniem naskórka radzi sobie rewelacyjnie.
  • ·        Zielona glinka.  Używam akurat tę rosyjską, bardzo fajnie łagodzi stan mojej cery.
  • ·        Łagodny peeling wieloowocowy, ECOSPA.  Produkt, który przygotowałam sama, bardzo fajnie działanie. Moja skóra po nim jest wygładzona, delikatna. Bardzo ładnie pachnie, zapach pozostaje na skórze przez jakiś czas.
  • ·        Oliwkowa maska regenerująca z kwasem hialuronowym od Ziai, rewelacja po prostu! Uwielbiam tą maskę i zużyłam już chyba z 10 opakowań ! Szkoda, że nie ma jakiegoś dużego pudełka. Bardzo ładnie nawilża, skóra po niej jest delikatna.



I to by było na tyle. A jak wygląda Wasza pielęgnacja? Jakich produktów używacie? Co polecacie?














6 komentarzy:

  1. U mnie micel z Biedronki się nie sprawdza, bo okropnie podrażnia mi oczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię glinki i od czasu do czasu ich używam. Zaciekawił mnie peeling z Ecospa, zbieram się i zbieram, żeby złożyć tam zamówienie ;). Na pastę z Ziaji swego czasu polowałam, ale ciągle była wykupiona. Być może niedługo ją kupie, jak tylko zużyję inne kosmetyki tego typu ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam krem nawilżający z Balance me...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ! Czytając każdy dodany komentarz uśmiech pojawia mi się na ustach.