poniedziałek, lutego 25, 2013

Bell Air Flow, Lotus Effect. Lakier do paznokci


Bell Air Flow, Lotus Effect
Lakier do paznokci

Cena: Natura 10,- , Biedronka 5,49
Dostępność: Natura, Biedronka

*Pojemność: 10 ml
* Śliczny naturalny kolor.
 *Posiada zwykły pędzelek.
* Trwałość: 2-3 dni
*Pełne krycie przy 2 warstwach.


 Mam go już bardzo długo, ciągle maluję nim paznokcie i zużycie jest niewielkie. Konsystencja gęsta, więc dobrze się rozprowadza. Bardzo lubię ten lakier jest taki naturany.







6 komentarzy:

  1. Mam dwa kolory tych lakierów i muszę powiedzieć, że naprawdę są świetne :) Trwałość jak za tak niską cenę dla mnie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, piękny nudziak :-) nie widziałam tego koloru w mojej Biedronce :-( Pozdrawiam Malinową koleżankę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie naturalne kolory:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ! Czytając każdy dodany komentarz uśmiech pojawia mi się na ustach.