sobota, lutego 23, 2013

Ziaja, Intima

Ziaja, Intima
Kremowy płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym
ochronny

Cena: 7,99 
Dostępność: Sądzę, że wszystkie drogerie. Ja zakupiłam w Rossmanie

Od producenta: Płyn z kwasem mlekowym do codziennej higieny okolic intymnych. Przeznaczony dla kobiet w każdym wieku. Polecany jako preparat pomocniczy w łagodzeniu stanów zapalnych.

Konsystencja: kremowa
Zapach: delikatnie perfumowany

Moja opinia: Korzystałam już z tego płynu jakiś czas więc sądzę, że jest delikatny. Nie miałam żadnych złych sytuacji z jego stosowaniem. Często używam, go również do mycia twarzy.

Polecam go całym sercem. ;) 


Edit1.  Dołączyłam ostatnio do Malinowego Klubu.
Pierwsze 60 bloggerek dodane do obserwowanych. Reszta w najbliższym czasie.

9 komentarzy:

  1. Tez go często używam i lubię. Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://szminko-mania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również mam ten żel tylko w wersji niebieskiej :)
    pozdrawiam malinową koleznake :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ziaja ma bardzo fajne te płyny, od kilku lat używam zamiennie z Lactacytem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nim bardzo dużo dobrych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i jak dla mnie bardzo dobry!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, miałam go i nawet mi przypasował. Pozdrawiam malinowo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te Ziajowe płyny z tej serii.

    Witam Cię malinowa Koleżanko - dołączam do obserwujących i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ! Czytając każdy dodany komentarz uśmiech pojawia mi się na ustach.