sobota, grudnia 14, 2013

Paczka niespodzianka

Ostatnio zgłosiłam się do rozdania, które miałam okazje wygrać na blogu u Szaronej. Nagroda była niespodzianka, wczoraj w końcu zawitał u mnie listonosz. Oczywiście niósł paczkę tak długo, że masakra, a ja nie mogłam się doczekać. W końcu dostałam ja go rak. Pełna uśmiechu otwierałam paczkę.

 Wypełniona po brzegi wata, wprowadzała w świąteczny nastrój. I ten Mikołaj . Dziękuje jesteś cudowna :-* A paczka była dla mnie na prawdę niespodzianka;-* Zaprezentuje Wam moja niespodziankę.

A teraz kilka zdjęć, by poznać głębiej niespodziankę ;)


Słoik Yankee Candle- ładnie pachnie, zobaczymy jak zapalę ;)


Wosk YC- już się nie mogę doczekać, aż go zapalę. Ale tydzień muszę wytrzymać. Zapalę go w święta, by dom ładnie pachniał.

Coś do rąk, nie miałam okazji używać, więc na pewno szybko wykorzystam.


Coś dla twarzy- maseczki, lubię najbardziej ;)

 
Herbatki na zimowe wieczory ;)


NIgdy go nie miałam, a cała blogosfera jest nim zachwycona. Mam okazję przetestować ;)


Rękawiczki bez palców i uroczy mikołaj.


Laski cynamonu, pięknie pachną ;)


Na osłodę, mikołaj z czekolady.

Jestem zaskoczona zawartością ;* Dziękuję i Zapraszam na jej bloga.

13 komentarzy:

  1. Gratuluję! Paczuszka jest niesamowita :). Mam ten Carmex waniliowy i pomimo, że ich nie lubię ten przypadł mi do gustu. YC Sugared Apple ma nieziemski zapach. Mam z niego wosk i jestem zachwycona :).

    OdpowiedzUsuń
  2. daj znać koniecznie czy Yankee Candle po zapaleniu pachnie tak jak w słoiczku, bo wąchałam kilka razy i jest piękny, ale nie wiem czy zapalona pachnie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paczucha :) Waniliowy carmex?! Jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) A waniliowa wersja Carmexa jest nowością w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawartość :) Gratuluję takiej pachnącej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka relacja :D Jeszcze raz gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow niespodzianka rewelacyjna i w szczególności to YC! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cynamon <3 :) Uwielbiam ten zapach:) Super paczka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje tak pokaźnej paczuszki ;D Na pewno bedzie Ci służyc ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ! Czytając każdy dodany komentarz uśmiech pojawia mi się na ustach.