niedziela, grudnia 21, 2014

Maska regenerująca, jakie daje efekty? Przeczytajcie.

Odżywianie włosów jest bardzo ważne. Sama przez jakiś czas szukałam odżywki, która zapewni mi jakieś efekty na włosach. Kiedy otrzymałam odżywkę z Chantal byłam bardzo zadowolona. Bardzo przypadła mi do gustu, stała się częstym bywalcem w mojej łazience.


Moje włosy po niej stały się miękkie w dotyku. Odżywka ma bardzo przyjemny zapach, który utrzymuje się na włosach przez jakiś czas. Moje włosy są farbowane, więc potrzeba im mocnego nawilżenia. Takie efekt uzyskałam przy długotrwałym używaniu odżywki. Teraz już wiem, że miód i mleko dla moich włosów to połączenie idealne tak by efekt był zadowalający. Opakowanie ma pojemność 500 ml, kosztuje pewnie około 15 złotych. Producent zastosował dobre rozwiązanie w postaci pompki, przez która dozujemy odpowiednią ilość kosmetyku.

Sama używam jej, jako zwykłej odżywki, mimo iż producent piszę, że jest to maska. Choć zostawiam ją na kilka minut (2-3 minuty), ale nie owijam niczym. Przy takim stosowaniu ułatwia rozczesywanie włosów oraz daje uczucie lekkich włosów. Stosowana inaczej sprawia, że moje włosy są przyklapnięte.


Jak dla mnie jest to produkt, z którego jestem zadowolona. A Wy miałyście z nią do czynienia? 








4 komentarze:

  1. Pierwszy raz o niej słyszę. Mnie niezbyt przekonują produkty "do każdego rodzaju włosów".

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się jeszcze z tym produktem. Ale fajnie że ma pompkę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się sposób aplikacji, ale sama maska mnie średnio przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam z tej firmy maskę z kokosem i też byłam zadowolona :)
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ! Czytając każdy dodany komentarz uśmiech pojawia mi się na ustach.