piątek, stycznia 16, 2015

Seche Vite - wielka miłość !

Używając go teraz zastanawiam się jak mogłam żyć bez niego wcześniej? Wiecznie odciśnięta pościel na paznokciach. Jako, że jestem miłośniczką malowania paznokci wieczorami to taka sytuacja miała bardzo częste miejsce w moim życiu. Bądź lakier, który schnie wieki. A mowa tu o wysuszaczu do paznokci Seche Vite.




Ten odwieczny problem stał się teraz tylko złym snem, bo przecież wystarczy użyć wysuszacza, by mieć piękne i suche paznokcie tak szybko, że sobie tego nie można wyobrazić. Można go kupić w drogeriach online oraz stacjonarnie (chyba tylko w SuperPhram). Oczywiście bardziej opłaca się online, gdyż dostaniemy go czasem za około 15 złotych, a stacjonarnie kwota jest dwa razy większa.

Dostajemy go w kartoniku, ja już swój wyrzuciłam. Buteleczka ma pojemności 14 ml. Jego konsystencja jest gęstawa, ale nie ma problemu z aplikacją. Pędzelek precyzyjnie ciągnie się po płytce paznokcia, gdyż jest mięciutki. Jedyne co mi przeszkadza w nim to zapach, szczerze śmierdzi jak jakaś farba. Ale cóż nic nie jest idealne.

Jako, że jest on również top coatem przedłuża on także trwałość manicure i to nawet o kilka dni. Dla mnie jest tu rewelacją, ale to wszystko zależy przecież od rodzaju płytki paznokcia. Po użyciu emalia sprawia, że paznokcie się błyszczą. Bardzo podoba mi się ten efekt ! Nie ma problemu ze zmywaniem, po prostu schodzi on normalnie z lakierem.


Ja jestem z niego bardzo zadowolona, zapewne ma on wiele zwolenniczek jak i przeciwniczek. 



PS. Włączyłam formę komentowania bloga za pomocą Disqus, wydaję mi się, że jest to lepszy sposób. Mam nadzieję, że Wam się spodoba .:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz ! Czytając każdy dodany komentarz uśmiech pojawia mi się na ustach.