czwartek, lutego 05, 2015

Fiolet na ustach? Zdecydowanie tak !

Dziś mam ochotę Wam zaprezentować kolor na usta, który w życiu bym nie pomyślała ze nim pomaluje. Mianowicie mam na myśli fioletowy. Nigdy mi nie przyszło przez myśl ze pomadka o takim kolorze trafi do mnie, a jednak się stało.


Szminka od L'oreal trafiła do koszyka przy jakimś zamówieniu internetowym, kosztowała kolo 8 złotych. Już wtedy stwierdziłam a co mi zależy.

Długo nie mogłam się zdecydować żeby ja pomalować usta, ale stało się. Formuła masełka zrobiła piękna fioletowa tafle na moich ustach. Nie podkreśla suchych skorek. Nie jest tępa, formuła masełka sprawia, że delikatnie można nałożyć kolor.

Na ustach trzyma się przez kilka godzin jednak do poprawek trzeba lusterka, bo przecież nie chcemy mięć koloru za konturem.

Mnie bardzo przypadła do gustu, oczywiście jakiś kolor trafi jeszcze do mojej skromnej kolekcji. Warto zamówić przez Internet, bo to koszty do 10 złotych stacjonarnie kolo 30-40, więc różnica spora.



14 komentarzy:

  1. piękny odcień ! ;)
    właśnie szukam takiej szminki ;D super że tu wpadlam ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te pomadki mam trzy kolory w tym tą Twoją :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie nie mój kolor ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś uważałam, że fiolet na ustach to zło, ale gdy poznałam mazak Astor plum nude to zmieniłam zdanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolorek, ciekawa jestem jakby wyglądał na moich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię fiolety, ale dużo ciemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ! Czytając każdy dodany komentarz uśmiech pojawia mi się na ustach.