piątek, kwietnia 17, 2015

Trio cieni od Bell.

Witajcie, dziś przychodzę do Was z postem na temat cieni do powiek od Bell. Ostatnio coraz częściej sięgam po nie. Jakoś wcześniej nie byłam przekonana do jakiego kol wiek makijażu. Wystarczył mi tylko podkład, puder, tusz i żel do brwi. Ostatnio rozszerzam swój asortyment. Jako, że używam tylko bardziej nudziakowych kolorów, ta malutka paletka przypadła mi do gustu.

Malutkie, okrągłe opakowanie, które nie zajmuje dużo miejsca w kosmetyczce jest bardzo praktyczne. Choć plastik, z którego jest wykonane nie jest mocny to i tak jest wytrwały. Okrągły cień podzielony jest na trzy równe części. Dzięki takiemu podziałowi jesteśmy w stanie zrobić jeden makijaż, który będzie wyglądał schludnie.

Trójkolorowe cienie są dobrze napigmentowane. Dwa jaśniejsze mają wykończenie satynowe, a najciemniejszy jest matowy. Można je wykorzystać do dziennego makijażu jak i wieczornego.Cienie nie rolują się na powiece, utrzymują się na niej dość długo.


Sądzę, że cena ich nie przekracza 10 złotych. Mogą być dostępne w Biedronkach jak i w zwykłych drogeriach. Mój zestaw posiada numer 02. Mnie się bardzo podoba i często lubię ich używać.











10 komentarzy:

  1. bardzo delikatnie wyglądają na oku cienie, ale kolorki całkiem fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. co codziennych makijaży, na szybko jak znalazł, lubię je

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny zestaw kolorystyczny, ale nie skuszę się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze lubiłam się malować, ale jakoś też miałam kilka swoich wybrańców - ostatnio tez rozszerzałam swoją kosmetyczkę :)

    Ładna paletka:) Takie moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ! Czytając każdy dodany komentarz uśmiech pojawia mi się na ustach.