środa, października 21, 2015

Brudny, ale idealny nudziak od Essie.

Bardzo rzadko maluje paznokcie, jeżeli już je pomaluje stawiam właśnie na odcień Essie Sand Tropez. Piękny brudny nudziak, który idealnie pasuje na wszystkie okazje.

Brudny, nudny kolor, który dla mnie jest ideałem. Zakupiłam go w drogerii na promocji 1+1. Czyli wyszło mnie gdzieś za niego 15 złotych. Maluję jak zawsze dwie warstwy. Ładnie się błyszczy, utrzymuje się około 4 dni ( no chyba, że wcześniej zmyje bo praca).


 Bardzo podoba mi się ten kolor. Zobaczcie same. 













11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten nudziak. Taka kawa z duzą ilościa mleka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolor! Zdecydowanie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek, lubię takie jasne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem idealnie pasuje na co dzień :).

    OdpowiedzUsuń
  5. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć :) jeśli miałabyś jakiś problem z azjatyckimi sklepami to śmiało pisz maddzik.blog@gmail.com postaram się pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny nudziak :)Lubię takie kolory na paznokciach ;) Spróbuj sobie Paese nr 301 też piękny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ! Czytając każdy dodany komentarz uśmiech pojawia mi się na ustach.