wtorek, października 20, 2015

Nowy krem w mojej pielęgnacji, warto czy raczej nie?

Jakiś czas temu pisałam Wam post na temat mojej pielęgnacji. Uznałam, że tego typu posty pomagają Nam poukładać sobie codzienną pielęgnację twarzy. Czy jakieś czynności robimy rzadko, a może za często. Do tej pory stosowałam kosmetyki z tamtego postu, ale wizyta u kosmetyczki zmieniła moją pielęgnację prawie o wszystkie kosmetyki. Bardzo chcę doprowadzić swoją twarz do tzw. porządku. Tak, więc po wizycie musiałam zakupić jakiś krem nawilżający do twarzy.


Postawiłam na nowości od marki Evree. Ostatnio głośno o nich w blogosferze, zakupiłam ESSENTIAL NAWILŻAJĄCY +20. Krem jest na dzień i na noc, do stosowania przy skórze suchej i normalnej. Ja mam mieszaną, ale jednak postawiłam na ten krem.

Produkt dostajemy w kartoniku, więc jest zabezpieczony, dodatkowo po otwarciu słoiczka był zafoliowany. Słoik jest szklany, natomiast zakrętka zrobiona jest z twardego plastiku. Jak dla mnie jest to prosty design, ale ma coś w sobie. Mnie się podoba.

Krem dostaniemy za około 30 złotych, na promocji można kupić za 20 złotych. Zapewne kupimy go w każdej drogerii. Opakowanie ma pojemność 50 ml. Konsystencja kremu dla mnie jest kremowo-żelowa. Wystarczy nie wiele , by wklepać go w twarz. Bardzo ładnie pachnie, ma taki delikatny zapach.

A jak zachowuje się na mojej twarzy? Przede wszystkim czuję,  że ona jest nawilżona. Krem nie zapycha mnie,  nie tworzy na twarzy tłustej warstwy.  Bardzo fajnie sprawdza się pod makijaż, nie roluje podkładu. Twarz po nim wygląda na świeżą.

Ja jestem z niego bardzo zadowolona i bardzo fajnie sprawdza się w mojej nowej pielęgnacji, gdzie potrzebuje nawilżenia.

A Wy miałyście z nim styczność? Jak zachowuje się u Was na twarzy?







5 komentarzy:

  1. aktualnie uzywam magic rose i jestem ogromnie zadowolona, cieszę się, że i ten sprawia się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te nowe kremiki od evree choć jeli się zdecyduję to chyba na magic rose :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że u Ciebie się sprawdził. Ja nigdy go nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze a ja mam uraz do tej marki po 3 nietrafionych kosmetykach od nich ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ! Czytając każdy dodany komentarz uśmiech pojawia mi się na ustach.