czwartek, stycznia 28, 2016

Krem BB dobre rozwiązanie na co dzień.

Są czasem takie dni, że nie chce Nam się niczego robić, a już tym bardziej nigdzie wychodzić. Dlatego wtedy, na szybko używam kremu BB od Lirene. Jest to oczywiście seria Under 20, mimo tego, że już jestem ponad 20 bardzo przypadł mi do gustu. Kiedy nie chce nakładać na siebie jakiegoś ciężkiego podkładu, a zależy mi tylko na wyrównaniu kolorytu to właśnie sięgam po niego.





Jest to jakaś nowa wersja zielona, kiedyś była dostępna szara. Tamtego nie miałam, ale postanowiłam nabyć ten. Możemy go zakupić za około 14 złotych. Posiadam odcień 01 jasny beżowy, bardzo jasny kolor. Nie odznacza się na twarzy, rzekłabym, że trochę go możemy dopasować do skóry. W ciągu dnia nie ciemnieje, więc co jest bardzo na plus. Krem po nałożeniu zostawia nam „mokrą twarz”, tzn. skóra się świeci i trzeba ją przypudrować, by uzyskać matowy efekt.

Producent przeznacza ten produkt, dla osób poniżej dwudziestego roku życia. Sądzę, że jak go ktoś starszy użyje to nic się nie stanie.  Krem ma działać antybakteryjnie, zawarte w nim algi mają za zadanie kontrolować serum, przyśpieszać regeneracje i zapobiegać powstawaniu nowym. No to teraz może jak jest?  Mam cerę mieszaną, która oczywiście lubi czasem zaświecić. Przypudrowany krem BB na mojej skórze w stanie nienaruszonym wytrzymuje około 3-4 godzin, później trzeba zrobić poprawki. Bo skóra zaczyna się błyszczeć i pory stają się widoczne.

A jak jest z kryciem? Bardzo fajnie wyrównuje koloryt na skórze, efekt możemy stopniować. Oczywiście, za zakryje jakiś dużych niedoskonałości, ale z tymi małymi radzi sobie świetnie. Jak już wspominałam, zostawia na twarzy efekt mokrej skóry, więc trzeba przypudrować. Aplikuję go palcami, choć częściej zwilżoną gąbeczką z DM.


Jak dla mnie jest odpowiedni, gdy nie potrzebuję jakiegoś większego krycia, wtedy gdy zależy mi tylko na wyrównaniu kolorytu. Sięgam po niego chętnie i zachęcam Was również. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za komentarz ! Czytając każdy dodany komentarz uśmiech pojawia mi się na ustach.