czwartek, lutego 04, 2016

Zaczynam kurację dla rzęs z Lashvolution !

Każda z Nas marzy o pięknych rzęsach, czasem trzeba pomóc naturze. Oczywiście na rynku kosmetycznym mamy tysiące odżywek do rzęs od tych najtańszych po te droższe. Nie zawsze uzyskujemy efekt jaki oczekiwałyśmy, ale często zdarza się tak, że Nasze rzęsy rosną w mgnieniu oka. Stosowałam już odżywkę Long4Lashes, więc na długość rzęs nie narzekam. Choć ostatnio przy demakijażu zauważyłam, że zaczynają mi wypadać. Tak postanowiłam zadziałać, z pomocą przyszła mi firma GardenPharm, która zajmuje się dystrybucją odżywek LASHVOLUTION.  


Odżywka przyszła do mnie zapakowana w piękny biały kartonik. Wypełniony niebieskimi „sprężynkami papierowymi”, w środku znajdowało się pudełko właściwe z serum. Bardzo uroczyło mnie takie zapakowanie. Za nim zaczęłam otwieranie poczytałam co producent pisze o odżywce.
Wklejam Wam skład:
 Skład: Aqua, Glycerin, Myristoyl Pentapeptide-17, Propanediol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Urtica Dioica (Nettle) Extract, Acrylates/C 10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Camellia Sinensis Extract, Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Niacinamide, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide
Dlaczego serum jest bezpieczne dla naszych oczu?
„ Dzięki zawartości organicznych składników LashVolution to bezpieczna odżywka, która wspomaga naturalny wzrost rzęs. Obecność w składzie serum peptydów i substancji aktywnych oraz ekstraktów z pokrzywy, zielonej herbaty i rumianku sprawia, że jest ono przyjazne dla organizmu. Preparat nie powoduje opuchlizny, zaczerwienienia, podrażnień ani przekrwionych powiek. Brak efektów ubocznych został potwierdzony niezależnymi badaniami.”


W środku znalazłam 3 ml serum. Małe opakowanie z pędzelkiem, który umożliwia aplikację. Odżywka jest bezbarwna. Aplikujemy ją na oczyszczoną linię rzęs wzdłuż górnej powieki. Należy ją stosować codziennie wieczorem. Producent zapewnia, że już po 14 dniach można zobaczyć pierwsze efekty. Dołączona jest również ulotka z dokładną instrukcją stosowania oraz z słowami od producenta. W pudełku znajdziemy również specjalną kartkę z miarką, gdzie zmierzymy długość rzęs. Bardzo mi się to spodobało, ponieważ nie zawsze możemy dokładnie zmierzyć.

Czego spodziewam się od odżywki?
Przede wszystkim wzmocnienia moich rzęs. Spodziewam się, że staną się jeszcze bardziej gęste i podkręcone, a przede wszystkim długie.


Czas kuracji START, pierwsze efekty pokażę Wam za miesiąc.  Już się nie mogę doczekać. 







1 komentarz:

  1. Ja używam RevitaLash,ale jestem ciekawa tej odżywki ;)
    Dziękuję za obserwacje na instagramie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz ! Czytając każdy dodany komentarz uśmiech pojawia mi się na ustach.